Kocamı Arkadaşıyla Aldattım

4 Haz

ben nehir 26 yaşında oldukça güzel bi kadınım ama buna ragmen beni kocam tam 4 kez aldattı.güzelligim ona yemedi.her defasında ona şans verdim sineye çektim ama olmadı bende intikam almalıydım yoksa rahat yatamıyordum kocamın çok yakışıklı arkadaşı var adeta bana hasta kocamla beraber her evimize geldiginde bana bakmakatan kendini alamaz.birgün yine evimize kocamla geldi.çok şık giyinmiştim.kendisi lavaboya gittigi zaman bende hemen arkasından gittim ve telefon numaramı ona verdim.beni aradı ve kendisiyle buluşmak istedigimi onu çok arzuladıgımı söyledim.oda hemen yandı bi otel ayarladı oraya gittik.inanılmaz birgün yaşadık çılgınlar gibi seviştik inanın kaç defa boşaldıgımızı hatırlamıyoruz.bunu her fırssatta yine yapıyoruz şimdi kocamı aldattıgım için hiç üzgün degilim bunu o çoktan haketti.ve kocamın beni aladattıgını düşündügüm zaman canım hiç acımıyor

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

